Мобилност по чл.81а от ЗДСЛ за длъжността главен експерт в отдел Информационно обслужване и технологии, Дирекция АПИО

Срок на подаване на документи: от 03.11.2021 г. до 15.11.2021 г, вкл.

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 81a от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14, ал. 1, т. 8 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и Заповед № РД-06-830/03.11.2021 г. на Председателя на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, чл. 66, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС), във връзка с чл. 1, ал. 1, т. 1 от Вътрешни правила за подбор по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител, председателят на КПКОНПИ в качеството си на орган по назначаване, обявява мобилност за назначаване на държавен служител за длъжността

„ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“

в отдел „Информационно обслужване и технологии“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ при Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, при следните условия:

1. Тип мобилност: Преминаване на държавна служба в друга администрация при условията и реда на чл. 81а от ЗДСл.

2. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
• длъжностно ниво: 6;
• наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 2;
• минимална образователно-квалификационна степен – бакалавър;
• област на висшето образование – социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика; технически науки;
• професионално направление – математика; информатика и компютърни науки; електротехника, електроника и автоматика; комуникационна и компютърна техника, общо инженерство, икономика.
• минимален професионален опит – 4 години и/или III-ти младши ранг;
• кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.;

3. Други специфични изисквания за заемане на длъжността, установени в нормативен акт:
Класираният кандидат преди назначаването следва да премине първоначална проверка за почтеност, съгласно чл. 15, ал. 8 от ЗПКОНПИ, във връзка с чл. 7, т. 1, б. „а“ и чл. 16, ал. 1, т.1 от Правила за провеждане на проверките за почтеност на служителите в КПКОНПИ (публикувани на сайта на КПКОНПИ).


4. Начин на провеждане на подбора:
• допускане по документи;
• събеседване.

5. Необходими документи:
• Писмено заявление (по образец) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
• Професионална автобиография;
• Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
• Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност на пълно работно време;
• Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
• Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
• Копия на други документи по преценка на кандидата.

6. Минимален размер на основната заплата:
Граници (от-до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 – от 770 лева до 2100 лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите от държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване се определя основна месечна заплата по Приложение № 1 към НЗСДА и съгласно Вътрешните правила за заплатите в КПКОНПИ.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
• Поддържа компютърните системи на КПКОНПИ и отговаря за правилното им функциониране;
• Осигурява връзките с автоматизираните информационни системи на други държавни органи и институции;
• Участва в изготвянето на документацията по обществени поръчки, свързани с разработването и/или внедряването на компютърна техника и технологии, информационни системи;
• Участва в провеждането на обществени поръчки, свързани с разработването и/или внедряването на компютърна техника и технологии, информационни системи;
• Поддържа и актуализира интернет и интранет страницата на комисията;
• Въвежда и интегрира нови технологии;
• Осигурява техническа помощ на служителите във връзка с изпълнението на служебните им задължения при работа с наличния софтуер и хардуер;
• Организира техническата поддръжка на техниката и комуникациите на комисията и обезпечава тяхната изправност;
• Контролира законосъобразността на достъпа на комисията до информационните фондове на други държавни органи съгласно сключените споразумения;
• Изготвя проекти на вътрешни актове на комисията в областта на информационно-аналитичната дейност и компютърните информационни технологии;
• Изпълнява и други конкретно поставени задачи, свързани с длъжността.

8. Брой работни места, за които е обявена мобилност за длъжността: 1 щ. бр.

9. Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават в десетдневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg) в деловодството на КПКОНПИ на адрес: пл. „Света Неделя“ № 6 всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.30 ч. лично от кандидатите или чрез пълномощник, както и на електронен адрес caciaf@caciaf.bg.
Подаването на документи се извършва при спазване на условията на чл. 66, ал. 6 от НПКПМДС.

10. Лице за контакт: експерт от отдел „Човешки ресурси“
Телефон за справки и допълнителна информация – 02/ 9401 424/490.